понеділок, 23 травня 2011 р.

СЗШ №77 м.Львова готова до роботи

Добрий день, дорогі друзі!
На зв'язку Львів:)
Домовленість про проведення занять, починаючи з 1 червня, з адміністрацією школи та класними керівниками десятикласників є. Список учасників сформований, але є ще деякі неточності, бажаючих достатньо. Думаю, що остаточно буде 10 учасників.
Електронний посібник завантажено на десять комп'ютерів, які підключені до інтернету.
Пробую (із великим задоволенням) попрацювати з учнівським підручником, читаю методичні матеріали.
Ну, що... ХВИЛЮЮСЬ трошечки:) Але вже з нетерпінням чекаю початку роботи.

Мої побоювання стосуються Лусідчарта... я не зареєструвала учнів. Я не розібралась до кінця, як це зробити.

Тетяна Орлова

2 коментарі:

  1. Дякую, Тетяно!
    З Лусідчартом давайте завтра зв"яжемось по Скайпу ввечері і все разом зробимо. ОК? Поки почекаємо, може до нашої Скайп-конференції ще хтось приєднається і всі разом зробимо. На Е-диску я ще розмістила в папці "Методичний­ посібник" документ Орієнтовний розподіл годин_51.doc. Ви можете планувати свій розподіл годин. ­

    ВідповістиВидалити
  2. Ага, Ніна, я вже завантажила собі орієнтовний розподіл годин. Дуже зручно. Взагалі з матеріалами все чітко і класно!
    Мій логін для скайпу senegalka_o
    Тільки я завтра... на сьому годину вечора взяла квитки на концерт Олега Криси, я ніколи не пропускаю його концерти у Львові:( У Львові фестиваль "Віртуози" відбувається у ці дні. А я давній фанат цього фестивалю і Олега Криси зокрема...
    Якщо б завтра в межах часу 16-17.30, до 18.30... можливо? Або в середу?

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.