середу, 25 травня 2011 р.

Конотоп,ЗОШ № 11 приєднується до курсу "Підприємництво"

Дуже рада спілкуванню з друзями, колегами, однодумцями у онлайн-щоденнику. Мені було дуже важко отримати дозвіл на проведення курсу. Але це сталося і моя група з 8-10 учнів розпочинає заняття-це наш шлях до успіху!!!
У мене питання як бути з люсі чартом? Я трохи забула, як отримати дозвіл на роботу.
Приміть поздоровлення з закінченням навчального року та початком нашого курсу. Зров'я  та успіхів у роботі. Оксана

1 коментар:

  1. Оксано, мої ВАм щирі вітання і найкращі побажання!
    Я можу сьогодні ввечері або завтра з ранку надати Вам консультацію з Лусідчартом. НА щастя він не з першого дня, то ж не хвилюйтеся, я буду увесь час на зв"язку , ми разом все зробимо. Зараз зробіть приблизний розклад годин. Я в папку "Методичний­ посібник" на Е-диску поклала ще файл "Орієнтовний розподіл годин_51.doc". Перегляньте його.
    Ніна­

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.