пʼятницю, 25 травня 2012 р.

2-й випуск дистанційного курсу "Підприємництво 2.0"


2-27 квітня відбувся другий дистанційний курс "Підприємництво 2.0" (http://wiki.iteach.com.ua/%D0%94%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81_%C2%AB%D0%92%D0%B8%D0%B2%D1%87%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE_%C2%AB%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%94%D0%BC%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE_2.0%C2%BB_%D0%B7%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%8E_Intel_%C2%AB%D0%A8%D0%BB%D1%8F%D1%85_%D0%B4%D0%BE_%D1%83%D1%81%D0%BF%D1%96%D1%85%D1%83%C2%BB) за програмою "Шлях до успіху". Заявку подали близько 40 фасилітаторів, заняття розпочали 24 викладачі. Курс був складний і дуже насичений і новими економічними, комп"ютерними і загальнопедагогічними знаннями, навичками і підходами. І от УРА!! курс повністю завершили 14 фасилітаторів! З Вихідних Анкет учасників:"Курс класний! Дуже цікавий, інформативний..", "Дякую тьюторам! Це було професійно!!!", "А взагалі курс - цікавий й насичений, пророблена колосальна робота тьюторів. Дякую за можливість такого навчання. До нових курсів! )))". Учасники - кваліфіковані і небайдужі вчителі надали багато цінних пропозицій щодо вдосконалення курсу. Наступний курс ми плануємо провести в серпні. Надзвичайно цікаві і інформативні, з гумором і натхненням написані більшість блогів-щоденників навчання учасників курсу. Того й пильнуй, що вчителі подадуться в підприємці відразу після проходження навчання... Ніна Дементієвська , координатор програми.

четвер, 16 лютого 2012 р.

Майстер-клас на виставці "Сучасна освіта в Україні - 2012"

15-17 лютого в Національному центрі "Український дім" проходить ювілейна міжнародна виставка "Сучасна освіта в Україні - 2012".
В рамках виставки - майстер-клас "Робота з електронним посібником в курсі "Комп"ютерні технології і підприємництво" за програмою Intel"Шлях до успіху".

Учні-експерти оцінюють Е-посібник до курсу в коментарях до цього повідомлення:

четвер, 25 серпня 2011 р.

Відгуки учнів

Перегляньте відгуки учнів 10го класу, що завершили курс у ШСШ №1 м. Шостка Сумської області. Дякуємо за відео всім учасникам, а особливо фасилітатору - Слуцькій Ірині Анатоліївні.

понеділок, 1 серпня 2011 р.




Навіть не думала, що мій бізнес цього року дасть такі результати। Найперше, я гарно відпочила і знайшла багато нових друзів। Кожен раз цікаво чекати, хто ще приїде। Дуже вдячна нашій програмі, що додала мені впевненості у своїх силах। Запрошую друзів на відпочинок.

пʼятницю, 22 липня 2011 р.


Учасники проекту захистили свої Бізнес-проекти. В учнів залишились гарні враження від пройденого курсу. Пройшло три тижні з того моменту, а школярки приходять, щоб щось виправити у розрахунках, тому що одразу не задумувались, створюючи проект, чи реально за ті кошти виконати ті або інші операції. Наше селище невелике, 6 тисяч населення, але гарної "харчевні" немає, молоді немає де посидіти (без алкоголю, цигарок), немає Інтернет-кафе, магазину, де ціна-якість "доганяли" одна одну. Тому проекти: Інтернет-кафе "Вікторія", Магазин "Купуй Кіровоградське", Ресторан "Страви країн світу", Кафе "SHARM". Нажаль, недоробили наші зовсім юні, 12-річні хлопчаки, хоча ідея магазину канцтоварів та книг біля школи досить актуальна. Сподобалось працювати учням над створенням ідеї, вони задумуються над своїм майбутнім. Мені дуже приємно, що я долучилась до втілення даного курсу, тому що важливо , що учні можуть побачити, просто так у житті нічого не дається (основній частині нашого населення).

суботу, 25 червня 2011 р.

Вести из Шостки


Вот и закончилось время практики. 15 июня мои юные предприниматели защищали свои бизнес-идеи. Чего только не услышали члены комиссии: и школа искусств, и мастерская по ремонту музыкальных инструментов «Crocodile’s Accordion», и   компания по созданию сайтов «SouL», и компания, предоставляющая приятный отдых на природе, и  салон красоты «Белла», и фотостудия «Potonia». Была отмечена оригинальность исполнения идей, как недостаток, указали, что размещение в центре города некоторых компаний не рационально и финансово накладно.  
Но у нас был двойной праздник, защита была и по курсу профессии. Поэтому каждый участник получил 2 сертификата. Дети ушли с улыбкой на лицах и морем впечатлений, каждый поделился своими впечатлениями от курса, и у нас будет маленький видеосюжет.

пʼятницю, 24 червня 2011 р.

Завершення курсу та захист бізнес ідей в Конотопській гімназії

У нас захист проектів відбувся 15 червня. Працювали усі старанно та швидко оскільки діти ходили паралельно на ДПЮ. У нашій школі вирішили цей предмет винести на практику. Тому працювали в дві зміни. Спочатку ходили на ДПЮ, а потім на курс Інтел. Працювати доводилось довго так як всі поставилися відповідально. Деякий матеріал допрацьовували вдома. Узагалі все вийшло дуже добре і коли відбувалася презентація то стояли не просто гімназисти, а цілеспрямована молодь.



http://intel-konotopgymnasia.blogspot.com/

вівторок, 14 червня 2011 р.

Защита бизнес-идей в Крыму

Мы организовали защиту наших идей 9 июня (раньше написать в блог не смогли - у нас теперь проблемы с интернетом у всех).

Пригласили в качестве экспертов частных предпринимателей, представителя банка, социальные службы района и представителя центра занятости, так как во всех центрах занятости идет обучение по написанию бизнес-планов. Ребята страшно волновались, но когда каждая пары выходила со своим проектом, они справлялись со всеми вопросами. Самое интересное было услышать мнения экспертов от бизнеса и банка - кому дадут инвестиции и кредиты: по мнению специалистов идея "Агенство Мери Попинс", Палаточный городок "Турист" - могут быть готовыми уже проектами для инвестиций (для всех проектов замечания только по организационной структуре), проекту интернет-кафе банк (при доработке некоторых пунктов) может открыть кредитную линию. Проект "Музыкальный магазин" - назван самым креативным, так как ребята в конце защиты ещё и пели.

Для ребят это было ценным уроком потому-что по каждому проекту все гости сделали комментарии, дали советы. Понравилось и гостям и ребятам. Представитель Приват банка еще подарила Юниор-карты  детям, они были вообще все счастливы.
На защите присутствовали ребята из младших классов, которые обучались по Местному сообществу и они увидели к чему им необходимо стремиться, глаза у них уже загорелись и после мероприятия они очень живо обсуждали проекты со старшеклассниками.
И конечно по традиции - после каждой защиты подарок в виде большого шоколадного торта для всех!

суботу, 11 червня 2011 р.

Львов. Защита бизнес-планов

Сегодня пять пар десятиклассников представляли свои бизнес-идеи, над которыми они работали 10 дней летней практики. В нашем школьном блоге можно посмотреть небольшие видеофрагменты каждого выступления и момент обсуждения.
После выступлений ребята поделились своими впечатлениями в блогах, заполнили предложенную мной анкету и получили за заработанные "интеловки" смешные магнитики на память об этом курсе:) Было принято решение, что сертификаты они получат на торжественной линейке по окончании практики во вторник, а сегодня... сегодня можно поделиться своими впечатлениями и мыслями. Для меня этот курс, безусловно, был непростым. Однако, я очень рада, что судьба дала мне шанс попробовать свои силы в этой Программе. Все наши работы во время обучения мы выполняли в режиме он-лайн. То есть мы выбирали вариант№2... Сегодня во время защиты все это действие тоже происходило он-лайн. Вчера я скопировала ссылки бизнес-идей на вики на наш школьный блог, и каждая пара открывала свою презентацию, выложенную в сети интернет, на гугл-доках. Должна заметить, что это произвело немалое впечатление на слушателей. Дети говорили об удобстве интернет-сервисов, возможностях совместной работы и общего редактирования, легко называли программы, в которых работали и с удовольствием рассказывали, как это происходило на занятиях. Что касается компьютерных технологий - тут моя совесть чиста и спокойна:) Этот кусочек работы, кажется, получился. Что касается части "предпринимательства", то здесь успехов меньше... Мне кажется, что мы с моими участниками мало обсуждали идеи, возможности реализации, вообще достоинства и недостатки идей, предложенных детьми. Поэтому сегодня, во время защиты я четко ощутила "заоблачность" и нереальность некоторых придуманных возможностей. Тот самый глобализм, который вечно вылазит боком во всех "чудесно" исполненных презентациях. Из пяти презентаций идей сегодня можно было назвать получившимися соответственно тому, что я себе представляла на конец работы, только три. Думаю, что это тоже результат:) Вообще... размышляя сегодня после защиты, поняла, что все же главное не "причесанность" и "блеск" выполненных детьми работ, а то, что эти десять дней они реально УЧИЛИСЬ по-новому. Электронный учебник, интернет-сервисы, возможность работать в сотрудничестве, решение конфликтов, поиск компромиссов... Надеюсь, что это и есть наш главный результат:) Дети в целом отозвались о Программе и курсе очень положительно, эмоционально. Каждый день они писали в блогах не только о том, какие выполняли работы, но и о том, что они чувствовали, переживали во время занятий, о том, как эти занятия изменяли их. Для меня было невероятно интересным и полезным читать их записи, общаться разными способами... Потому что не всегда можно СКАЗАТЬ вслух, иногда комментарий фасилитатора, написанный в блоге, помогал погасить конфликт или поддержать ученика, который пишет: я очень устал...
Надеюсь, что обязательно продолжу работу в Программе в следующем учебном году и продолжу общение с организаторами и фасилитаторами этого курса. А пока хочу пожелать всем теплого лета и веселого отпуска. Успехов и удачи вам и вашим ученикам!




пʼятницю, 10 червня 2011 р.

В Павлограде завершились занятия по курсу. Наши достижения.

Сегодня закончились занятия в группе учащихся 10 класса нашей школы по программе "Компьютерные технологии и предпринимательство". Все свои впечатления я написала в своем блоге и там же вы можете просмотреть фото.
В завершении своей работы я бы хотела написать некоторые отзывы детей из моей группы, я думаю, что мнение детей самое важное для нас: 

10 червня

Доброе утро, незнаю как у других, но у нас погодка не для работы, духота и жара в помещениии, не помогают открытые окна. Детвора пытается делать, но не все тоже успевают. Некоторые дома пытаются что-то доделывать, то, что через инет. На Вики будем пытаться вылаживать в конце, т.к. проблематично с работой инета, хотя это лучшее учебное заведение по скорости (Укртелеком), постоянные проблемы в перепадах скорости, а при одновременнной работе, вообще завал. Наверное, дети которых это очень заинтересрвало доделывать будут вче, те кому вообще все равно, что успел, то и мое. Не знаю как у других, но у нас учителя ршили себе сделать маленькую поблажку и основная практика заканчивается раньше, за счет работ выполненных дома. А мои переживают, что им дольше практику проходить.

середу, 8 червня 2011 р.

Доброго дня! Хочу поділитись досвідом роботи за комп'ютером: на одну пару два копмп'ютери - за одним читають на другому працюють. Але і мої не встигають все виконати у терміни, відведені на завдання. Так як і в інших стараються доробити, хто коли. Якщо можна, наведіть приклад готової Вікі-сторінки, щоб показати учням, можливо ті, які були створені у Лариси. Дякую!

пʼятницю, 3 червня 2011 р.

Увага! Вимоги для нормальної роботи Електронного посібника!

Щоб встановлений Е-посібник нормально працював і все відображалось, вам потрібно:
  • Наявність встановленої програми Adobe Flash Рlayer, версія 10.1 або вище (завантажити)*. Це ліцензійна програма і розповсюджується безкоштовно.
  • Наявність встановленої програми Adobe Reader для перегляду та друку PDF-файлів (завантажити). Це теж ліцензійна програма і розповсюджується безкоштовно.
*За цими посиланнями система сама визначає вашу версію операційної системи та пропонує відповідний варіант програми.

Що робити, коли пара не встигає?

ДАВАЙТЕ ОБГОВОРИМО: "Чи наполягати , якщо пара не встигає, закінчувати вдома недороблену роботу, чи виставляти те, що нароблено за час заняття і на цьому крапка. Я не наполягаю, тому що курс інтнсивний, діти стомлюються. Працюють нерівномірно, не всі встигають за відведений час виконати....
( з допису Тетяни С.)

четвер, 2 червня 2011 р.

Наші заняття

Хочу поділитися своїми враженнями про наші заняття. По-перше, надзвичайно цікаво. По-друге, звичайно складно:) Або навпаки: звичайно цікаво і надзвичайно складно:)
Із труднощів: мені здається, що паперовий підручник не був би зайвим... Трошечки губиться принцип "один з книжкою, другий з мишкою". Діти просять роздрукувати зразки для планування. У мене десять компів по 5 в ряду, і одна пара розірвана, але справляємось. Помічаю, що часто кидають підручник і переходять на "метод тика". Намагаюсь скеровувати до підручника, до самостійності, але... дітям легше запитати у тих, хто вже зробив. І вони просто бігають від компа до компа, радісно показуючи один одному що і як...
У щоденниках навчання просто перелічують події дня, не звертаючи уваги на те, що у підручнику є конкретні запитання.
Бізнес-ідеї обговорюємо добре усно, радимось, спілкуємось у колі.... Як тільки справа доходить до того, щоб спланувати та видати результат у потрібному вигляді - коротенько і туманно:) Можливо, стомлюються і треба більше дати працювати мовчки... Я ж любитель "поговорить".
Мої запитання ось які:
  • Ми повністю виконуємо роботи за інтернет-варіантом... Чи потрібна нам папка "Портфоліо", чи достатньо того, що учні дають посилання на вікі-сторінці бізнес-ідеї?
  • Які документи повинні бути у розділі "маркетингова стратегія" і що таке додатки у шаблоні вікі?
  • Як краще побудувати етап обговорення, коли діти працюють в інтернеті? Ми передивляємось роботи в кінці заняття і коментуємо вголос... Був варіант, коли я демонструвала на загальний екран, і ми обговорювали в колі. А ще вони пишуть коментарі... Чи правильно ми це робимо?
  • Чи наполягати мені, якщо пара не встигає, закінчувати вдома недороблену роботу, чи виставляти те, що нароблено за час заняття і на цьому крапка. Я не наполягаю, тому що курс інтнсивний, діти стомлюються. Працюють нерівномірно, не всі встигають за відведений час виконати....
Буду рада всім порадам!!! А як у вас, друзі?